Blogg i Coronans tid. 20200421.

Från Hanapee

3 saker jag gör varje morgon:

Dricker kaffe.

Borstar tänderna.

Kollar vädret (ej genom fönstret utan med en app).

3 saker jag ser fram emot:

Sommaren.

Att vara med min familj.

Att komma ut ur undantagstillståndet (obs! Det kan sträcka sig hur långt som helst efter att viruset är väck)

3 saker jag alltid har i kylen:

Vegosk*nka

Smör

Kolasås

3 saker jag blir lugn av:

Inre Harmoni II

Blommorna

Att bada.

3 saker man kan lyssna på:

3 saker som är goda ihop:

Kaffe och mjölk.

Chips och dipp.

Rulltårta och grädde.

3 saker man kan titta på:

“This street separates my house from my parents’ house, and is typically crossed multiple times throughout the day. My 6yo daughter has an extremely close relationship with her ‘Papa,’ and they’ve now started daily dance-offs since the virus is keeping them separated. My Dad is 81 years old and I’ve never seen him dance, but he’s really putting forth great effort!”

3 saker som gör mig glad i vardagen:

Fåglarna.

Bearnaise!

Kebab!

3 saker jag vill ha (materiella):

Perfekta byxor.

Perfekta skor.

Perfekt sweatshirt.

3 saker man kan göra när man har tråkigt:

Tillverka ett vindspel.

Lyssna på musik.

Kolla Pinterest.

Lämna en kommentar