#Blogg100: 94

Jag kom hem, slet av mig kjolen och bytte plats med Okapin bredvid middagssovande Bearnaise. Okapin jobbar till sen kväll. Jag sprang hem när mina elever slutat. I går kväll tyckte vi att stackars Bearnaise kändes så varm så vi tempade honom och han hade feber. Med brännheta händer har han legat och klappat mig i ansiktet hela natten. Han hade fortfarande feber på morgonen så han har varit hemma idag och eftersom Okapin jobbar som livegen kan han inte vabba. Han får jobba ikapp på kvällen. Jag jag ingen lust att vabba mer den här terminen eftersom jag har varit föräldraledig och vabbat och varit på begravning och varit sjuk själv :-/ Enligt Okapin gick febern ner efter alvedon men nu ligger Bearnaise och gnällgnyr i sömnen bredvid mig med kokheta små händer så vi får se. Första terminen på förskolan har varit brutal. 

Kommentera

