#Blogg100: 73

Att inte fler diskuterar klimatförändringar och försöker inspirera varandra att förändra sin livsstil (Obs! Inte att moralisera) förbryllar mig. Fattar inte människor hur djupt i skiten vi sitter?

Hur jag gör?

Jag äter det mesta från växtriket.

Mitt hushåll äger ingen bil.

Jag flyger inte. Jag flög senast 2015 och vill flyga igen 2019 (då fyller jag 40) men jag håller mig på jorden pga enkelt att semestra i Sverige eller utmanar mig själv att semestra här och i jobbet behöver jag inte flyga. 

Sopsorterar.
Men slänger mat och konsumerar ogenomtänkt och mycket. Jag har många förbättringaområden.

Kommentera

