#Blogg100: 70

Jag skrattar högt, jag har fjärilar i bröstet, jag älskar honom. När jag nattar honom (jag älskar Okapin också, men det är alltså inte honom som jag pratar om) sjunger jag vargsången. Han sjunger också. Vi ligger på sidan med näsorna mot varandra och tittar in i varandras ögon ibland. Ofta blundar jag för att han ska förstå att jag menar allvar. När jag tittar och han tittar, då säger jag Jag älskar dig, Bearnaise och han svarar ja helt konstaterande och tar sedan mitt ansikte i sina händer och han ska ge mig en puss men han ger mig en skallning först och jag känner sådan oerhörd kärlek. Jag blir nästan yr. 

Kommentera

