#Blogg100: 69

Tw: mer kroppar.
Ärligt talat: den som inte varit tjock vet inte vilket kamouflage det ändå är. Hur under radarn man kan befinna sig. Obs! Man kan få kommentarer, ovälkomna händer och skit ändå, men att vara en tjock morsa som närmar sig fyrtio är ändå ett betydande kamouflage. Jag kan inte tycka annat än att det är behagligt. 

En gång var jag oerhört knullbar. Män tutade ifrån bilar, kommenterade mig vid Silja lines smörgåsbord som vore jag en av maträtterna, det sträcktes ut händer. Jag noterade detta, fullt upptagen med att gå ner ännu mer i vikt. 

Kommentera

