#Blogg100: 42

Idag körde vi 50 mil och först var vi ganska peppade och sen somnade Bearnaise och jag var jättetrött men jag höll mig vaken. Det var fruktansvärt tråkigt att köra bil så långt. Jag ska aldrig mer göra det, eller jo, när vi åker hem också och en gång i sommar, men sen: aldrig mer. 

Jag tycker ibland att det är mysigt att åka bil. Jag gör det väldigt sällan. Jag brukar få skjuts hem av min bästis-kollega på onsdagarna men det är ganska kort. Den enda anledningen till att jag går med på det är att det är en sådan himla omväg att åka t-bana…

Vi har ingen bil, vi brukar hyra bil. Den här gången blev vi uppgraderade till en rätt lyxig bil. Vi har repat den. Det var synd. 

Kommentera

