#Blogg100: 37

Sedan Bearnaise började förskolan har mina föräldrar varit här jätteofta. De har hämtat Bearnise på onsdagarna när jag jobbar sent och Okapin måste jobba jättelänge på torsdagarna för att kunna lämna/hämta på onsdagarna. De har varit med Bearnaise när han varit sjuk så att vi har sluppit vabba. De har varit med honom när förskolan var stängs. Lyxigt har det varit. Nu är de hos oss igen och idag är jag ledig och det är den första torsdagen sedan jag började vara ledig en dag i veckan som Bearnaise och jag har sällskap och jag tycker att det är mysigt, skönt, roligt.  

Kommentera

