#Blogg100: 33

I lördags fick Bearnaise feber, sen halsfluss och svinkoppor. Vi har vabbat hela veckan. Framåt i onsdags blev jag också sjuk. När vi dividerade om vem som skulle vabba i fredags utropade Okapin Men jag vill ju vara jämlik! Men då sa jag; Jag måste vara hemma. Jag är också sjuk. Och fredagen var en ganska besvärlig dag eftersom jag hade ont i huvudet och var megasnorig. Bearnaise var pigg. Han var bara hemma för att vi var lite osäkra på om alla koppor verkligen torkat. Idag var Okapin lite sjuk. Jag gick in på Ellos och Jollyroom och köpte pysselgrejer för 700kr. Som i pyssel att ha i ett skåp avsett för vabb. Jag hörde att en hade så. Jag tyckte att det lät bra. Igår lade jag täcket på golvet under soffan så att Bearnaise kunde hoppa, men han ville bara ligga på rygg och läsa. Sen tog läggningen hundra år. 

Kommentera

