#Blogg100: 31

Man ska ju fika, öla, bowla, dansa, dricka bubbel, träna, förverkliga sig själv och jag tillbringar helst mitt liv i min säng med Okapin och Bearnaise. Som nu. Okapin och jag har delat på ett skivat äpple. Bearnaise sover. Nattningen var ganska lång och Bearnaise envisades med att lägga sin kind mot min hela tiden med resultatet att han inte kunde ligga särskilt bekvämt. Sedan masserade jag hans panna som jag fick lära mig på neo när han var bara några dagar och då slocknade han direkt. 

Mitt liv när det är som bäst. 

Kommentera

