#Blogg100: 30

Mitt absoluta favoritämne är Bearnaises förlossning. När vi sitter i personalrummet och min kollega vill diskutera vad vi ska göra på idrottsdagen nästa vecka säger jag Strunt i det nu, vi pratar om min förlossning!

Nej, inte riktigt så. Men jag bearbetar den konstant. Bearbetar att jag har ett barn. Att jag är Bearnaises mamma. Att han ska vara vuxen som Mats i Gifta vid första ögonkastet en dag. Och jag tycker om att prata om det. Jag tycker om att prata om mig själv. Jag är en narcissist. Jag har mer likheter med Hannah i Girls än att vi kissar i plast i bilar. Vi är narcissister  också! (Among other things)

Kommentera

