#Blogg100: 19


Det här är Bearnaise i maj för ett år sedan. En sådan himla bebis. 

Det här är Bearnaise nu:

Jättemycket barn istället för bebis. 

Och det retar mig att hans farmor och farfar inte har träffat honom på all den här tiden. Varför ser inte DU till att de gör det då? Undrar näbbvis.

Ptja, jag tycker att hans farmor och farfar ska se till att göra det. Och om inte de ser till att göra det tycker jag att Okapin ska se till att de gör det. Och om inte han ser till att de gör det: jag tror verkligen att Bearnaise klarar sig även om jag inte ett par gånger om året tar honom på tåget till sina farföräldrar som uppenbarligen inte har förstått att järnvägen inte är enkelriktad eller inte bryr sig tillräckligt mycket. 

Att hans farmor sedan har mage att klaga på att Bearnaise pratar om både mormor och morfar men inte om farmor…  det retar mig. 

Kommentera

