#Blogg100: 12

Från Jenny.

Vad tycker du om våren?

Jag älskar våren. Jag blir ofta besviken på den för att den är så kall. För att den dröjer. Men det är värmen mest. Jag älskar att fåglarna börjar spela – första skymningen man hör koltrasten är fantastisk! Jag älskar att träden får löv. Jag är inte pollenallergisk så jag kan skriva så och riskera mordhot men likväl mena det. 


Hur kommer du se ut i vår?

Jeans och pastellfärgad skjorta, blus eller tröja mest, tror jag. Jag övar på att ha läppstift så det också. Orange. Vita skor. 

Vad är dina planer för våren?

Jag har inga särskilda planer förutom att ta mig igenom den. Jag är ledig på torsdagar och gör grejer med min unge. Det ska jag vara hela våren. Vi ska hyra bil och åka till Okapins föräldrar som vi inte har träffat sedan maj FÖRRA ÅRET eftersom de sitter och väntar på att vi ska komma. Jag projektleder inte detta så då händer det inte. Eller jo, jag föreslog hur ett besök kunde gå till och tillslut hyrde Okapin en bil. Påskhelgen ska vi vara hemma med varandra och då hoppas jag att vi kan fixa med balkongen. Hoppas på picknicks! Och att cykla lite.


Vad ser du mest och minst fram emot?

Mest: solen. Ljuset!

Minst: kylan. 

Vad tänker du äta?

Lasagne.

2 responses to “#Blogg100: 12

  1. Alltså, har de inte träffat sitt barnbarn på så lång tid? Hur kan de inte vilja det?

Kommentera

