#Blogg100: 6

En fara med att skriva Sådan här är jag, är att personer som känner mig eller tror att de känner mig säger Men sådan är du ju inte alls! När vi var på fest 2009 var ju du kvar längst. 

Det var ju iofs verkligen inte. Kvar längst på en fest. Heh. Men framförallt har jag blivit bättre på att identifiera det som jag tycker är jobbigt och undvika det och jag har börjat ta mer hänsyn till mig själv. Jag har insett att Jag orkar inte får räcka som skäl ibland.

För min del var det viktigt att konstatera att jag helt enkelt har kortare batteritid än de flesta andra, för då kan jag börja undersöka mina begränsningar och försöka hitta strategier för att inte göra folk besvikna. För det är oftast det det handlar om. Sen får man ju försöka skita i vad folk tänker om en och det är ju en fördel med att skriva: då slipper man se folks reaktioner och älta dem i fyra veckor så som jag ofta gör.

Kommentera

