20170210

Jag har förresten aldrig känt mig så mycket som att jag leker mamma som när jag hämtar mitt barn på förskolan. När jag frågar om han ätit, sovit, gråtit. Jag vill inte veta om han gråtit men jag frågar det tvångsmässigt. Personalen sitter uttryckslöst på linoleumgolv och svarar på mina frågor. Konstaterar sedan att någon av dem tagit för lång rast. Var har hon tagit vägen?

2 responses to “20170210

  1. Åh, nu hittade jag ju din blogg också. Skoj! Har ju bara följt dig på instagram förut men du skriver ju som sagt så härligt så det var roligt att se att du har en blogg också!

Kommentera

