147.

Jag brinner så sällan.

Jag ville aldrig bli lärare, men jag blev det och jag trivs. Jag ville aldrig bokblogga i tio år, men jag har gjort det och jag har haft roligt. Jag ville inte flytta till Stockholm. Eller jo, av någon anledning ville jag det. Det var roligt. H frågade mig om jag ville jobba på hennes bokförlag och jag fick en anledning att säga upp mig från ett jobb som jag vantrivdes på. Är jag lakonisk? Eller brann jag mest när det handlade om någon att älska? En Okapi, en Bearnaise. 

Kommentera

