137.


Först åt jag lunch med tre kvinnor vars namn börjar på J. Sedan åkte jag inte hem utan jag träffade Okapin och Bearnaise i Alvik. Vi checkade in i en juniorsvit vilket var som ett konferensrum med ett sovrum bredvid. Men balkongen var mycket fin. Man såg vattnet utan att behöva använda speglar.

Vi gick till Brioche och åt dyra och fantastiskt goda bakverk och det regnade massor så Bearnaise kunde inte springa något vilket varit planen. Han tyckte att det var ganska kul på rummet. Jag tyckte att det var festlig utsikt från sängen. Men däri kunde jag inte ligga för Bearnaise var sjukt förtjust i trappen till balkongen.  

På kvällen åt vi salta pizzor på balkongen och Bearnaise tyckte att det var mycket roligt med flygplanen som flög in till Bromma och sedan badade hela familjen i samma badkar och när jag nattade Bearnaise drack Okapin en medhavd öl i konferensrummet (alltså den ena delen i vårt rum) och sen drack vi rosévin och kollade på OINTB. 

På tisdagen när vi vaknade tyckte vi att frukosten inte var någonting att imponeras av och sen var vi osams nästan hela dagen. Carpe 10 år!

Vi skickade så här gulliga sms:

Kommentera

