129.

Varje morgon är det roligaste:

* kolla nya masker i Snapchat. Älskar tvättbjörnen.


* kolla Timehop efter bilder från tidigare år. Sedan jag kopplade ihop Google med Timehop kan jag få upp bilder som är åtta år gamla. New york, Barcelona och – så här års – Vietnam. Men också Bearnaise från förra året. Jag älskar det.

Jag älskar också eftermiddagarna och att kolla om VI HAR FÅTT NÅGON POST!

Enkla nöjen har jag. Det absolut värsta jag vet är när Timehop inte fungerar. Det händer ganska ofta. Att snapchat inte funkar har jag inte varit med om än.

Kommentera

