117.

Vi var i Gävle där min storasyster bor. Pga logistik bodde vi på hotell. Sängen var bredare än hemma och jag sov jättebra. Det var så länge sedan jag sov bra. Mest av allt sover jag bra en del av natten och sen väcker Bearnaise mig en gång i timmen den andra delen. Jag brukade vara en person som jämt sov urbra. Aldrig sov jag så bra som under graviditeten. Jag gick dessutom och lade mig runt åttasnåret då så jag sov mycket. Jag sov och drömde och hade jag inte jobbat skulle jag ha sovit dygnet runt. 

Innan jag och Okapin träffades sov jag urlite. Fem timmar en vardagsnatt. Aldrig längre än till halv nio ens på helgen. Jag var otålig och ville upp och icq:a med snygga killar. Kollat vem som skrivit till mig. Fånga dagen. Äh, jag vet inte. Med Okapin sov jag tolv timmar per natt om jag fick. 

Nu sover jag åtta-nio timmar. Inte i sträck och inte ostört, men jag släcker nästan alltid kl 22 och vaknar vid sju. Eller tio i sex. Eller halv åtta. Men oftare tjugo över sex. Eller en kvart senare. Det kan vara rimligt. 

Kommentera

