100.

Jag klarade Blogg100! Jag berättade jätteingående om hur det gick till när Bearnaise föddes och det var jättebra för mig, för det är fortfarande ett litet blåmärke som jag måste trycka på ibland. Det kommer kanske alltid att vara ett blåmärke men efter att jag skrivit av mig i en triljon inlägg känns det bättre.

Jag har fortfarande en del på hjärtat känner jag. Jag har för vana att e-posta blogginlägg till mig själv när de väcker någonting inom mig. Räkna med att det blir ett inlägg 101 i morgon och tills vidare. Först ska det vara skolavslutning. Jag älskar den högtidliga stämningen på skolavslutningar. Jag har alla mina klackaskor i förrådet utom ett par som är väldigt trånga, så det kommer att bli ett gissel när jag väljer kläder i morgon bitti men jag tänker inte bekymra mig om det. Det blir sommarlov även om fröken har sneakers. Kom ihåg! 

6 responses to “100.

  1. Som jag tyckt om dessa inlägg!

  2. Håller med Hanna! Det har varit fantastiskt att få läsa dig varje dag. Jag borde ha kommenterat mer, dina inlägg har ofta liksom varit kvar i mitt huvud ganska lång tid efter. Speciellt de kring bearnaise och relationen med din sambos föräldrar.

  3. Jag har också verkligen tyckt om att läsa dina inlägg!

Kommentera

