60.

Apropå curlingen: jag är så här nära att säga till Okapin att vi har slut på värktabletter, men jag kommer inte att göra det. Jag har köpt alvedon till mig som jag inte lagt i medicinskåpet utan i mitt nattduksbord för annars knaprar Okapin slut på dem och han köper aldrig nya förutom när det är absolut kris och då lägger han dem på andra platser eller plockar aldrig ur dem ur sin väska ens.

Å andra sidan köpte jag en cykelhjälm till Okapin för jag tänkte att det skulle drabba mig och Bearnaise om Okapin blev invalid, hjärnskadad eller död. Till mig själv har jag också köpt en hjälm. En blå. Bearnaise har en med lysdioder eftersom den var bäst i test, men han plockar ju bara av sig allt vi sätter på hans huvud så han kunde ju helt enkelt ha fått kartongen från min. 

Kommentera

