59. 

Det är populärt att skriva bucket lists just nu, alltså en lista på det man vill se eller göra innan man dör. Jag tänkte att jag inte hade några speciella ställen som jag ville resa till eller farliga saker som jag ville göra så varför skulle jag skriva ner något, men det här är min torra lilla lista:  

– Ha ett hus med en trädgård. Kan lika väl vara ett sommarhus som vi hyr tillsvidare som en egen stuga med sjötomt.

– Sluta handla på faktura och…

– … istället börja spara pengar (till stugan!).

– Sluta kroppsnoja (fatta vad svårt, men väl värt att ha som livsmål!). 

– Leva veganskt. 

Inte så spännande som att bila genom Sydamerika, testa heroin eller hoppa fallskärm, nej. 

Kommentera

