55.

Jag hade en tanke med att [edit: dvs nu, för er alltså] berätta att jag var ganska nydumpad när Okapin och jag träffades och tanken var ungefär ”gå vidare!” för jag läser två bloggar just nu där killarna bloggarna dejtar inte kan/vill gå vidare från sina ex och det ställer till det i deras nya relationer. Jag tror att det är Harlan Cobens fel. Han och hela Hollywood marknadsför Den enda kärleken men jag tror inte på den. Nu kommer jag inte riktigt ihåg vart jag ville komma, men kanske att man inte ska gråta så jävla mycket över spilld mjölk. Dock kan man ju med fördel ha en känsla för vilken mjölk som är värd att hålla kvar (tills den är spilld).  

5 responses to “55.

  1. Jag har nog aldrig sagt det förut, men jag älskar verkligen din blogg.

  2. jag tror inte heller på Den enda kärleken. däremot tror jag på att det kan ta tid att komma över nån och att man kanske ska känna efter innan man börja dejta nån annan om man är redo för det. och väldigt bra gjort av dig att berätta för okapin direkt, ärligt och fint.

    och jag gillar också din blogg jättemkt. är glad att du börjat blogga mer igen!

    ps måste för övrigt googla Harlan Coben. bibliotekarie med dålig koll, that’s me.

    • Harlan Coben skriver böcker om män som inte kan glömma sin första kärlek och som tenderar att stalka dom. De belönas rikligt i slutet av boken eftersom tjejen alltid är i trubbel och behöver hans hjälp. Plus: tack ❤ ❤ <3!

  3. aha ugh, det låter ju galet obehagligt! ska aldrig läsa Harlan Coben.

Kommentera

