46.

En paus för något helt annat:

Jag är besviken på H&Ms mascara som jag köpte för att några jag känner sa att den var bra. Är den inte! Jag får pandaögon efter en hel dag. 

Jag tycker inte att hårprodukterna är bra heller. Jag köpte en ekologisk deo som jag ska testa, men har inga höga förväntningar nu. 

2 responses to “46.

  1. Tacka vet jag Max Factors mascaror.

    • Ja, jag fattar inte varför jag byter. Dels bland Max Factors mascaror och dels till andra märken. Återkommer alltid till MF!

Kommentera

