28.

Det är inte så intressant för någon annan än mig själv, men intressant det är för mig!

Angående bebisar. Jag var avundsjuk på de som var så säkra. Antingen de som jättegärna ville ha ett barn eller de som visste att barn inte var någonting för dem. Det enda jag till slut kunde komma fram till var att jag inte inte ville testa. Okapin ville gärna bli pappa.

Så vi testade en månad och det tog. I och med att vi så medvetet testade betedde jag mig helt gravidt från start. Därför visste min bästis från typ andra veckan när jag avstod öl. Hon frågade mig om jag var gravid och jag svarade ärligt att jag inte visste. Sen kom ju inte den annars så regelbundna mensen och i typ vecka sex gjorde jag ett test som såklart var positivt. 

Detta var tidig höst 2014. 

Kommentera

