21.

NÄR KÄNNER DU DIG SOM VACKRAST?

Jag får väldigt bra självförtroende på sommaren. Testar nya stilar, går i kläder som jag aldrig skulle klä mig i på vintern. Sminkar och kammar mig mindre. Känner mig oerhört tillfreds.

Tills jag ser mig i en spegel.

VAD SKRATTADE DU SENAST ÅT?
Igår, när jag nattade bearnaise, var han ganska pigg först och satt på knä och pruttade med läpparna mot min mage. Jag skrattade rakt ut. Det var så himla roligt! Han tyckte att det var roligt att jag skrattade så han fortsatte på min arm. ❤

NÅGOT DU FUNDERAT MYCKET ÖVER

Just nu funderar jag en del på döden. Andras död. Mina föräldrar är årsbarn med offentliga personer som dött och en av deras jämnåriga grannar får palliativ vård. Tänker jättemycket på Bearnaises födsel också pga börjar närma sig årsdagen. Tex förra skärtorsdagen låg jag på antenatalavdelningen två nätter för att vattnet gick i vecka 35 (men det var 2/4 då). 

TRE SAKER DU ÄR RÄDD FÖR.

Rymden. Döden. Miljöförstöringen. 

  

Kommentera

