20.

TRE SAKER DU ÄLSKAR:

Om vi bortser från människor:

  • Att bada. I Sjöar, hav, badkar eller pool. Jag har inget emot åar eller floder heller. Kanske floder iofs.
  • Att ha picknick.
  • Att dra på mig klänning över baddräkt och gå ut.


HUR TROR DU ATT ANDRA UPPFATTAR DIG?

Mer självsäker än jag är. Besserwissrig. Kanske rolig. Förhoppningsvis snäll.

HUR UPPFATTAR DU DIG SJÄLV?
Som en besserwisser. Jätterolig. Smartast i världen. Odisciplinerad.

EN SITUATION SOM DU TYCKER ÄR JOBBIG / PINSAM.

Att prata inför en stor grupp vuxna. Det har ju blivit tusen gånger bättre sedan jag gick i skolan eller pluggade, men jag kan plötsligt börja rodna, stamma och det får mig att rodna ännu mer eller stamma ännu mer. Eller säga saker jag inte riktigt menar. Kanske för att vara… rolig? Till exempel på föräldramöten.

485626_orig

Kommentera

