12.

Jag har inte så mycket tid att göra precis vad jag vill, men när Okapin och Bearnaise promenerar på helgen har jag det. Två timmar varje helg. Och då gör jag ingenting meningsfullt. Jag shoppar e-böcker och facebookar och så är jag lite stressad att jag ska hinna göra allt jag vill och sen börjar jag undra vart de har tagit vägen.

Sen somnar ju förstås Bearnaise varje kväll och då brukar jag läsa och kolla på tv-serier. Men nu är Bearnaise sjuk, så kvällarna ägnas åt tröst och att eventuellt ge honom alvedon och sedan skrikfest.

 

Kommentera

