Nu!

Så pass. Från Cecilia.

Var är du nu? Hemma i min soffa.
Hur har du det? Mycket bra. Mina föräldrar har varit här och bjudit på lunch, fika och middag.
Vad åt du senast? Sparrissoppa!
Vad gjorde du i går? Grälade på Okapin ( 😦 ), tvättade, promenerade, storhandlade och såg sista avsnittet av Marvels Agents of S.H.I.E.L.D.S senaste säsong.
Vad ska du göra i dag? Jag ska läsa i en bok och sedan sova. Tidigare idag har jag bland annat promenerat 7 kilometer med mina föräldrar i förort och skog.
Vad ska du göra i helgen? Vet inte. Jag ska träffa Terriern, uppleva min första mors dag och pussa Bearnaise.
Vad är det senaste du köpte? En blå tröja från Samsøe & Samsøe.
När reser du nästa gång? På onsdag reser vi till Göteborg och träffar en läkare om Bearnaises skalle.
Vad är det bästa med just den här veckan? Att det har varit så roligt att vara Bearnaises mamma.
Vilken tv-serie såg du senast? Agents of S.H.I.E.L.D.S. Senaste serien jag sträckkollade var American Crime.
Hur ser du ut just nu? Vit t-shirt från Hope, gröna djungelbyxor från Ganni. Grått hår på utväxt.

Kommentera

