Dubo Dumo

Alltså, gud vad mycket fint Etsy föreslår att jag ska köpa.

Jag har favorit:at kanske 800 grejer på Etsy. Olika i olika perioder; klänningar, koftor, tygkassar och så vidare, och så vidare. Baserat på detta föreslår Etsy andra grejer som de (den -> roboten) tror att jag ska gilla.

Så schuhukt mycket fint.

Hittade en livsfarlig pappersshop i Sydkorea som säljer världens gulligaste kalendrar, anteckningsböcker, post its, etc etc. Dör på den. Har köpstopp på skrivböcker, pga köper det alltid när jag är ute och reser och lägger dem sedan i en låda eftersom jag är för snål för att skriva i dem.

Här är länken. Snälla köp inte allt. Jag måste vänta till cirka skatteåterbäringen vid midsommar innan jag kan shoppa.

Dubodumo

Kommentera

