Snippy

Alltså, aproå Blondinbellaförlossningar, som jag kallar cirka motsatsen till Bearnaises: jag blev verkligen superglad av att läsa hur Blondinbella hyllar sin snippa. Jag tycker faktiskt att gemene kvinna ska göra det lite oftare. På allvar.

(Sen är det förstås någon suris som jämför Blondinbellas förlossning med förlossningar i hyddor med jordgolv och menar att det här med att vara stolt över snippan är ”för mycket” om man föder barn i västvärlden – men jag ser inga motsättningar).

 

One response to “Snippy

  1. Jag håller verkligen med!

Kommentera

