Geniet

Jag var så himla inställd på att arbeta fram till och med 17/4 och få en helt schysst lön i slutet av april. Därför tog jag genibeslutet att betala majs hyra redan i april. Geni nu när vattnet gick 1/4 och jag således var sjukskriven fram till 9/4. Lönen lite mindre. Saldot på kontot ganska nära noll när två hyror betalats.

Jag har föresatt mig att rensa garderoberna så snart som möjligt. Det brukar supereffektivt bromsa konsumtionssuget.

Men kolla in de här fina sakerna som jag hittat på Etsy på sistone (tryck på dem för länk):

KrukanKlart att Bearnaise måste ha en suckulent i en sandvargskruka!

il_570xN.590740195_j9r6

Steglitsa-skålen. För ”alla mina ringar”.

il_570xN.681764463_n5w6

En superstilig print.

il_570xN.378877793_9g52

Vykorten. Jag har andra set från den här etsy-säljaren och de är jättetjusiga och kommer med ett snitsigt kuvert.

il_570xN.380596703_nru9

De här tajtsen (jag köpte rävtajts från samma säljare – nu ångrar jag mig lite, men bara lite okej).

il_570xN.677873707_s1c1

Det här trycket som är så fint att jag lade det som bakgrund på iPaden.

il_570xN.703536601_8grl

Rävmuggar!!!

Och så vidare i oändlighet.

Kommentera

