Måndag

Jag hade för lågt blodvärde och fick en shot igår. Jag intog den framför Jordskott och det var helt okej, men först grät jag över en portion Sodexo-böngryta för att jag inte fick komma ner till Bearnaise (och för att jag skulle behöva ta ännu en sänka i mitt ärriga blodkärl på morgonen). 

När barnmorskan sa att det var okej att flytta ner i morse blev jag så himla glad och nu är vi på vårt rum med vår lille son. Det är ganska skönt att vara kvar på sjukhuset lite extra, för man är ju inte direkt kaxig med andning och matning och allt. 

 

2 responses to “Måndag

  1. Hoppas du känner att det är ok att gråta, man kan vara både tacksam för barnet och ledsen för allt möjligt samtidigt (förlåt konstig kommentar)

    • 🙂 Jag passade på att gråta ordentligt! Jag grinade häromdagen också när jag inte blev insläppt på neonatal när jag ringt på (det var väl ingen som hade möjlighet att öppna). Det är lika bra att gråta när man får chansen!

Kommentera

