Lördag

Jag tog så fasligt många bilder igår. På hur jag gick omkring i pyjamas till lunch. Tog tunnelbanan till Medis för att äta med Terriern på Blå Lotus (det blev Chutney istället). Jag åt spenatbiffar och mos. Jag äter alltid mos på Chutney om det finns på menyn. Jag älskar mos. Sedan en omväg via busshållplatsen (för mycket folk!) tillbaka till tunnelbanan. Jag träffade Okapin på Centralen och vi tog sällskap hem. Han tvättade, jag läste Mama (jag har precis tecknat en prenumeration, men jag tror ärligt talat inte att det är en tidning för mig – trots rätt avslappnad approach, ganska mycket saker att börja tänka på och göra fel på ändå). Sedan åt vi tacos och såg tre avsnitt Walking dead och nu är allt jag kan tänka på Michonne.

Kommentera

