Måndag

IMG_2944

Vi hade friskvårdsdag idag och jag var på Centralbadet. Jag fick knappt på mig min baddräkt och min mage är stor och stenhård just nu. Men jag simmade två varv i bassängen. Det var så himla trångt, så det var inte roligt. Jag läste jättemånga sidor i ”Allegiant”. Jag nästan somnade i relaxavdelningen. Jag åt lunch med mina kollegor och var ganska bestämd. Sedan gick jag förbi Hemköp och köpte ljus soya och åkte hem och tvättade racertvätt. När Okapin kommer hem får han vika…

Men jag är överens om att friskvårdsdagar är så himla nyttiga. Var så himla avslappnad hela förmiddagen.

 

Kommentera

