Fredag

Jag tycker att det är 9 av 9 att det är helg. Jag har varit så sinnessjuk hes hela veckan och det är vansinnigt att vara hes när man ska samla 20 8-åringars uppmärksamhet eller helt enkelt läsa högt för dem. I helgen fyller Terriern jämnt, men förutom det ska jag vara tyst. Jag räknar inte med att vara tyst på Terrierns kalas.

Jag har inte färgat håret sedan december och förutom sinnessjukt hes är jag vansinnigt gråhårig. Silverstrimmig. Jag försökte lösa det på Åhléns nyss men de hade ingen nivå 1-toning och icke heller hade de hårmascara eller whatever, så jag får väl helt enkelt matcha de gråa hårstråna med min enorma mage, som jag växlar mellan att vilja ha för evigt och bli av med på stört.

Hej då.

Kommentera

