Girlcrushar

Jag har fått en girl crush:

Jag är lite sen på den, men den bara slog till som en jävla tornado när jag såg Losing you-videon för första gången igår.

Håret, kläderna, movsen, låten; jag älskar Solange.
Och nu förstår jag verkligen hur ni kände när Solange slog Jay-Z. Varför?!

Sen skrev Hanna igår om att hon skulle börja käka nötter för att se ut som en tjej i Johanna Swanbergs blogg och jag skulle fan kunna käka kärnkraftsavfall för att se ut som Michelle Williams i hennes nya Say yes-video:


 

 

Kommentera

