8. Nämn en tv-serie som du tycker att alla ska titta på?

När Okapin och jag tittade på Breaking Bad-klippet från häromdagen kände jag en djup saknad. Jag tyckte verkligen om Walter White och Skylar och Jesse. Alltså: jag tyckte om alla. Och det finns några så intensiva scener i serien, som till exempel när Jesse skickar en bild på pengar till Walter och Walter häver sig ut i öknen. Jag tyckte väldigt mycket om säsonger när Walter och Jesse precis hade lärt känna Gus. Gale Boetticher!

Jag tycker att Breaking Bad är precis så bra som alla säger. Breaking Bad kommer alltid att vara min bästa serie.

945995_10151596327556099_1433611014_n

Kommentera

