Läppen

Idag klättrade jag upp i stadshustornet. Alltså, man gick upp för en miljard trappor och på slutet gick man i en vindlande labyrint och det var en liten smula vidrigt. Av någon anledning började jag fundera på det innan jag skulle sova igår och jag blev som helt illa till mods över att behöva gå upp där. Jag inbillade mig att det var midjehöga stängsel och jag trodde att mina elever liksom skulle kasta sig ut och att jag skulle hamna i fängelse för vårdslöshet.

10432001_1432984133629061_1711694983_n

Tur ändå att det inte blev så.

Sedan började jag tänka på Skatteåterbäringen och att jag hade läst att den skulle börja betalas ut idag och jag kollade mobilbanken när jag vaknade och ryktet stämde inte och märkligt nog var jag sur i flera timmar efteråt.

 

Kommentera

