Gamal

Det här med att kroppen börjar bli så gammal. Okapin köpte en halvflaska prosecco åt mig i går kväll när han gick på annan fest och det var mumma, så jag drack upp hela flaskan på en gång eftersom mitt sinne fortfarande är ungt som en fjortonårings. Sedan blev jag supertrött. Jag åt pizza och blev illamående. Jag försökte bada, jag försökte se Mad Men, jag försökte läsa i ”Nattfilm”. Tillslut insåg jag att slaget var förlorat och jag fick lägga mig. Idag har jag mått väldigt dåligt, förbannat det soliga vädret till den grad att det nu är mulet (förlåt soldyrkare!) och nu kokar en daal. Om en stund kommer Terriern och ser på ”Carrie”.

Kommentera

