5

Idag är jag väldigt tacksam för att jag får sova precis hur länge jag vill i morgon, vilket förmodligen blir omkring klockan tio för det tycker jag är lagom! (Jag och Okapin kollade på de fyra sista avsnitten av The Walking Deads fjärde säsong – det var spännande och ganska rått). Det är påsklovets sista dag. Påsklovet har känts urlångt på ett bra sätt, men nu när det nästan är slut känns det ganska kort. Men det känns som en evighet sedan jag sade adjöken till min kollega M i klassrummet och störtade hem på lov för nästan en och en halv vecka sedan. Jag är tacksam för sovmornarna.

Kommentera

