Peruk

Från Cecilia.

uppsala

Jag kan: namnet på väldigt många fåglar.
Jag vill: lära mig att sy.
Jag borde: göra lite skoljobb och lite frivillighetsarbete innan påsklovet är slut.
Jag skulle: göra en glass med turkisk peppar och hallon ikväll.  
Jag gillar: utflykter.
Jag älskar: att vara utomhus.
Jag måste: sluta handla t-shirtar och mjuka byxor att använda i Vietnam.
Jag behöver: inte fler.
Jag får: alldeles för många inbjudningar till spel på Facebook.
Jag kan inte: bestämma mig för vem jag ska rösta på i EU-valet.
Jag vill inte: vakna tidigt i morgon bitti.
Jag borde inte: bada så ofta som jag gör.
Jag gillar inte: när folk försvarar det fria skolvalet pga rätten att flytta från en usel lärare.
Jag älskar inte: aubergine.
Jag måste inte: dricka starköl, när det finns mellanöl.
Jag behöver inte: särskilt mycket för att var nöjd egentligen.

peruk

2 responses to “Peruk

  1. Vilken festlig lista. Och bra svar! Jag gillar också utflykter. Och utomhus är bäst. Och EU-valet, svårt.

    Glad Påsk på dig!

Kommentera

