Portlandia

De senaste dagarna har jag tittat en del på Portlandia. Jag tycker att det är väldigt väldigt roligt. Det här är mitt favoritklipp:

Jag skulle kunna berätta vad jag gillar mest. Det skulle ni gilla, va. Jag gillar hur den ena person står och dricker ett slags te, hur de försöker prångla på Candaces son en vaginakudde och hur de pratar om att de inte vill veta vilket kön Candaces barnbarn har.

Catnap är också ett av mina favoritklipp. Katten Kevin är great:

Kristen Wiig är så himla rolig också.

Här får ni några pruttar, bara för att det aldrig blir gammalt:

 

P.S. Man är fri att dela med sig av sina bästa Portlandiaklipp i kommentarerna. Jag är så himla ny i Portlandia-branschen.

 

Kommentera

