Apocalypse now

Igår när jag letade efter Vietnambilder på Flickr hittade jag ett fotoalbum med bilder som jag tror att det är en amerikansk soldat som har tagit under Vietnamkriget 1968 och 1969. Även om jag tycker att flera fotografier är riktigt snygga (kolla in de här tuffingarna liksom), är jag hemskt kluven på grund av krig, stridsvagnar, vapen. Men det är också väldigt intressant (kluven som sagt). Och de här unga männen på bilderna: jag är hemskt nyfiken på dem. Vad blev det av dem sen?

Kommentera

