Om vad jag gjorde igår

I går sträckkollade jag på de återstående avsnitten av The Mindy Project säsong 2 (den andra hälften av säsong 2 visas fr.o.m 1/4). Det var 8 stycken. Jag hade råkat se ett klipp från det allra sista avsnittet på youtube och jag var hemskt nyfiken. Jag lekte med tanken med att spara hälften av avsnitten till ikväll, men sen…

gjorde jag inte det.

Jag älskar The Mindy Project. Och nu har jag sett 1½ säsong (38 avsnitt) på en vecka (8 dagar) och jag tänker helt orimligt mycket på Mindy och Danny. Jag tänker inte lika mycket på de andra.

Jag älskar Danny Castellano, men jag älskar Mindy Lahiri mer. Och okej att Mindy är skitstörig och att hon fokuserar på helt fel grejer. Hon är ändå underbar.

4 responses to “Om vad jag gjorde igår

  1. Ja! Alltså när Castellano dansade till Aaliyah-låten ❤ Nu är det bara två veckor kvar innan tredje säsongen börjar.

    • Det var det mest fantastiska jag någonsin sett. Jag fick se om scenen direkt efteråt, för jag kunde inte andas första gången. Men du! Den här texten som kom fram i slutet av avsnittet? Det stod Happily ever after och sedan ett frågetecken som tonade in? Vad sjutton var det!?

  2. Ingen aning!!! Åh Gud. Som jag har väntat på det där himla hånglet och sen frågetecken. WHAT?

  3. Pingback: Happily ever after | Laskask

Kommentera

