MH370

Egoistiska egon tänker orimligt mycket på det försvunna planet. Det gör jag också! Jag går in på Aftonbladet.se och i Aftonbladets app cirka hela tiden för att läsa uppdateringar. Ibland känns det som att det bara finns i mitt huvud och på Aftonbladets hemsida, men det känns som en förankring till verkligheten när jag läser om det i Dagens Nyheter eller hör om det på tv.

Nu lutar media väldigt mycket åt att piloten har kapat flygplanet. Man tror att det kanske landats någonstans. Det hoppas jag verkligen. Jag hoppas att det har landat någonstans och att alla får komma hem. No hard feelings. Men förut, precis efter att tidningarna rapporterat om förmodade flygplansdelar i Sydkinesiska havet precis varenda dag och att man verkligen inte hade någon aning, då tänkte jag detta: det är ett UFO som har tagit flygplanet. Det är nu det börjar. 

2 responses to “MH370

  1. Men eller hur! Det är väldigt mkt Lost över det hela också.

Kommentera

