Oväder

Det har varit ett sådant himla oväder här i natt. Vi hörde stormen runt knuten och regnet faktiskt piskade mot rutan. Vår granne ovanför har skaffat en ny tjej och de har högljudda samlag mitt i natten. Jag kan inte fatta hur jag faktiskt kan vakna av det varje gång. Nu är det som att jag inte kan sova mig igenom det. Jag liksom blinkar till och undrar varför jag vaknar och så hör jag henne och förstår. De avslutar med några kraftiga dunkar som när en sänggavel slår mot väggen, plötsligt hör man även honom och sedan: tystnad. 

Kommentera

