20140311

Jag fick ett mail vari det stod:

 

Kära Johanna.

Jag läste att du var förkyld och du oroade dig för att du inte skulle kunna stå på benen. Nu undrar jag hur du mår?

Alltså, nu vill jag berätta för er att jag kände mig helt okej hela dagen tills cirka ungarna gick hem och jag och min kollega satt och placerade ut nationella prov-datum för de kommande två månaderna. Då började näsan rinna som en läckande kran och sedan blev jag lite sådär trött-hängig som man kan bli och mina enda planer för kvällen är att äta pannbiff, läsa i en bok, kanske bada. Sova tidigt. Jag är så himla bra på att sova när jag är sjuk, för det är det enda som hjälper. Det är i sömnen kroppen läker. Det räcker inte bara med att ligga ner. Man måste sova också. Och det är jag alltså skitbra på. Men jag kan bli bättre.

Kommentera

