#8

Igår kom mina föräldrar till oss med överdelarna till hyllan. Jag fick hjälp av min pappa att bära ner två kartonger till Stadsmissionen. Vi åt en fantastisk grönkålslasagne. Vi gjorde upp planer för sommaren och bokade en resa. På midsommardagen flyger vi ner till Ho Chih Minh och sedan tar vi oss under tre veckor uppåt till Hanoi, där vi flyger hemåt med Finnair som tar oss direkt till Helsingfors. Jag blev så väldigt upprymd att jag somnade två, vaknade klockan sju och nu är jag alldeles vrakig.

Vi tog sälle med mina föräldrar till Mariefred, där min kusin bor. Vi åt risotto och drack kaffe, promenerade och sedan tog Okapin och jag tåget hem från Läggesta. Hittills en mycket bra helg.

IMG_6514

Kommentera

