Hannas enkät

Jag gör HanaPees lista.

IMG_8877

Berätta om planerna i helgen.
Jag och Okapin och Terriern och Sylt ska titta på tre filmer av Werner Herzog med Klaus Kinski. Det är ett slags maraton. På söndag ska jag se Liljevalchs vårsalong.

Skulle du kalla dig själv en muntergök?

Javisst.

Låt du välkomnar helgen med:

Ditt favvodjur:

När grät du senast?

Kanske i förra veckan eller så. Jag grät en skvätt över döden.

Något du tycker är roligt:

Vad tänker du ofta på?

Döden, dumt nog. Särskilt på natten. Jag tänker på andras död och min död.

3 viktiga saker för dig.

* Att jorden, djur och människor mår bra.

* Att man är snäll.

* Att jag sover gott och drömmer roliga drömmar i natt.

Din ocharmigaste egenskap:

Att jag har så svårt att slappna av (för andra människor kan det här yttra sig så här: jag målar upp ett skräckscenario som inte har hänt och som aldrig kommer att hända, men agerar utifrån det i alla fall).

Din charmigaste egenskap:

Att jag ger bort presenter.

IMG_9130

Kommentera

