Throw back thursday

måndag, oktober 17, 2005

Suburban Sweetheart

Alltså, du borde se The Shining utan Jack, säger Kollo-S. Det tänker jag på nu. För jag tänker mig som just Jack. Destruktiv och galen irrar jag omkring i mitt hem och tänker flum. Jag orkar inte ta tag i någonting, trots att jag kan börja med layers eller forskningsrapporten.

Spray Datar slött. Söt snubbe skriver. Han beskriver sig som:

Tre Starka Sidor: kreativ, omtänksam, glad
Tre Svaga Sidor: pedofil, morgontrött, snäll

Ja, ärligt talat. Det är verkligen en dålig sida.

Men nej, ärligt talat. Pedant, står det. I själva verket.

One response to “Throw back thursday

  1. Pingback: Avstånd | Laskask

Kommentera

